60' χαλαρωσης και ευεξιας στο "Alopi Living"!

3.2.16

Οι καθημερινές υποχρεώσεις είναι πολλές, ο ελεύθερος χρόνος πραγματικά πολύ λίγος. Και, όταν επιτέλους καταφέρουμε να ξεκλέψουμε λίγες ώρες  για τον εαυτό μας, πώς τον αξιοποιούμε; Κάνοντας κάτι ποιοτικό που μας προσφέρει ευχαρίστηση, κάνοντας ανούσια πράγματα ή χωρίς να κάνουμε τίποτα τελικά;

Αυτό με προβλημάτισε λίγο τώρα τελευταία και έτσι έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου. Όταν τελικά θα έχω το χρόνο και την οικονομική άνεση φυσικά (είναι οι καιροί δύσκολοι γαρ), θα προσφέρω στον εαυτό μου μία διαφορετική εμπειρία, ευχαρίστηση, απόλαυση.

Αποφάσισα, λοιπόν, για αρχή να κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα μασάζ, κατ’ επέκταση δηλαδή χαλάρωση και ευεξία. Κάτι που ένιωθα ότι εδώ και καιρό είχε ανάγκη το σώμα μου και η ψυχή μου.

Έτσι επισκέφθηκα το κέντρο Ολιστικών Θεραπειών Μασάζ “Alopi Living στα Πετράλωνα. Με υποδέχτηκε η Κατερίνα Σταθοπούλου (Holistic Rejuvenation Therapist and Beauty Consultant), η οποία με ξενάγησε στο χώρο και μου εξήγησε τη φιλοσοφία της ομάδας του “Alopi Living”.

Το περιβάλλον ιδιαίτερα ήρεμο και χαλαρωτικό όπως και οι άνθρωποί του, ο χώρος καθαρός και μοσχομυριστός και η μουσική επίσης χαλαρωτική, όπως άλλωστε ταιριάζει σε έναν τέτοιο χώρο

Αφού έχω ηρεμήσει κι έχω αφήσει έξω από το “Alopi Living” κάθε άγχος και κάθε έννοια, είμαι έτοιμη να απολαύσω το πολυπόθητο μασάζ. Μένω με το μαγιό, ξαπλώνω, νιώθω κάποιον να με σκεπάζει με μία καθαρή, όμορφα αρωματισμένη και απαλή πετσέτα, κλείνω τα μάτια, επικεντρώνομαι στη μουσική και στις όμορφες μυρωδιές των αιθέριων ελαίων και αφήνομαι στα μαγικά χέρια της Κυριακής Ράμφου (έχει παρακολουθήσει αρωματοθεραπεία στην Natural Health Science και λεμφική μάλαξη στην Ακαδημία Αρχαίας Ελληνικής και Κινέζικης Ιατρικής).

Ακολουθεί μία ώρα απόλυτης ηρεμίας. Σχεδόν νιώθω την αγάπη της Κυριακής για αυτό που κάνει. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να μου προσφέρει αυτό το οποίο ζητούσα πριν έρθω εδώ. Χαλάρωση και ευεξία. Δεν μιλά, αλλά με αφήνει να ταξιδεύω με τη μουσική και τα αρώματα κι εκείνη εστιάζει την προσοχή της στη δική μου ευχαρίστηση. 


60 λεπτά μετά, μόλις ολοκληρώθηκε το μασάζ, έμεινα για λίγο μόνη για να επανέλθω στην πραγματικότητα και να ετοιμαστώ χωρίς να νιώθω πίεση και βιασύνη από την παρουσία κάποιου.
Βγαίνοντας συζητήσαμε λίγο ακόμα για τις ολιστικές θεραπείες μασάζ, με κέρασαν λουκουμάκι και έφυγα έχοντας ένα χαμόγελο στα χείλη. Και κάπως έτσι κατάλαβα γιατί το μότο του “Alopi Living” είναι το «Μόνο Χαμόγελα». Αυτός είναι ο στόχος τους και τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση το κατάφεραν!

Αυτή την εμπειρία ίσως να μην μπορείς να την προσφέρεις στον εαυτό σου αρκετά συχνά. Μα νομίζω ότι όλοι που και που πρέπει να απολαμβάνουμε τέτοιες μικρές πολυτέλειες που μας ανανεώνουν και μας βοηθούν να ξεφεύγουμε από τα προβλήματα που μας κατακλύζουν.

Άλλωστε για θυμήσου... Πότε ήταν η τελευταία φορά που φρόντισες για την χαλάρωση, την ευεξία και την ψυχική σου ισορροπία; Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες ένα τέτοιο δώρο στον εαυτό σου; Μήπως ήρθε η ώρα; 


Για να γνωρίσεις καλύτερα το "Alopi Living" δες εδώ.



Tip: Μπορείς βέβαια να χαλαρώσεις οποιαδήποτε στιγμή το θελήσεις και στο σπίτι σου! Μπορείς για παράδειγμα να μετατρέψεις το ντους σε ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο. Χαμήλωσε τα φώτα, άναψε κεριά, βάλε μουσική που σε ηρεμεί, διώξε κάθε σκέψη που σε αγχώνει μακριά και απόλαυσέ το!  






You Might Also Like

0 σχόλια